Oferta educativa

DOSSIER PROJECTE ESCOLES-2014

OBJECTIU

Difondre el nostre patrimoni natural, històric i etnogràfic.

Oferir sortides de proximitat, en les quals s’evita, sempre que sigui possible, el transport amb vehicles.

A QUI VA DIRIGIT

A alumnes d’educació primària i secundària.

LES NOSTRES ACTIVITATS

Organitzem activitats al voltant de 3 tres grans eixos: l’educació medi ambiental, la història i l’etnografia, que podem adaptar tant a l’entorn rural, com al nucli urbà.

Plantegem les activitats de tal manera que siguin amenes i divertides. Sovint amb informació inèdita perquè ens nodrim de les nostres pròpies recerques.

Aquestes activitats es poden dedicar íntegrament a un dels eixos o es poden combinar.

Teniu la possibilitat de proposar activitats per encàrrec per reforçar o complementar matèries que s’estiguin estudiant als cicles (anglès, història, medi natural, etc).

Les activitats poden estar vinculades també a una època de l’any. Per exemple, podem treballar el cicle anual de la vinya seguint el calendari marcat pels pagesos (la verema, la poda, l’esporga…)

L’adaptació de les activitats a les diferents edats es podem complementar introduint-hi elements com l’anglès, la música o les manualitats.

En el cas de escoles d’educació especial, les adaptacions les fem en coordinació amb els educadors de l’escolas’adapta algun material en braille, es fan explicacions bàsiques en llenguatge de signes, expressió amb textures…

Fem les sortides un o dos educadors de Rubí d’Arrel. Si el grup és nombrós, es divideix i es fan dues activitats simultàniament.

Logo_sota_Rubi_arrel

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s